Etiketler

maxresdefault

“-Ne kadar?
-69 cent.
-Ya benzin?
-Senin oralarda hiç yağmur yağar mı?
-Neresiymiş benim oralar?
-Dallas’tan geldiğini gördüm.
-Nereden geldiğim seni neden ilgilendiriyor, arkadaş?
-Bir şey demek istemedim
-Bir şey demek istemedim
–Laf olsun diye söyledim. Burada kabul etmezsen senin için başka ne yapabileceğimi bilmiyorum. Başka bir şey var mı?
-Bilmem ki olacak mı?
-Bir sorun mu var?
-Ne konuda?
-Herhangi bir konuda.
-Bana sorduğun soru bu mu yani: Herhangi bir konuda sorun var mı?
-Başka bir şey var mı?
-Bunu zaten sormuştun
-Eh artık dükkanı kapatmam gerekiyor.
-Kapatman mı gerekiyor?
-Evet, efendim.
-Saat kaçta kapatırsın?
-Şimdi kapatıyorum.
-Şimdi bir saat değil. Kaçta kapatırsın?
-Genelde hava kararınca. Akşam üstü
-Neden bahsettiğini bilmiyorsun değil mi?
-Efendim?
-Dedim ki neden bahsettiğini bilmiyorsun. Saat kaçta yatarsın?
-Efendim?
-Sende biraz sağırlık var galiba. Saat kaçta yatasın diye sordum.
-Dokuz otuz gibi dokuz buçuk gibi diyebiliriz.
-O zaman tekrar gelirim.
-Neden geleceksiniz? Kapalı olacağız.
-Evet, bunu söyledin
-Pekala, şimdi kapatmam gerekiyor.
-Şu arkadaki evde mi oturuyorsun?
-Evet, öyle.
-Hayatın boyunca hep burada mı oturdun?
-Aslında burası karımın babasının eviydi.
-Evlenince senin oldu.
-Uzun yıllar Texas Depre’da oturdum. Orada bir aile kurdum. Depra’da. Biz buraya dört yıl önce geldik.
-Evlenince senin oldu
-Evet, o şekilde de söyleyebiliriz.
-Herhangi bir şekilde söylemiyorum; ben olanı söylüyorum
-Yazı tura oyununda en fazla ne kaybettin
-Nasıl?
-Yazı tura oyunun da en fazla ne kaybettin diyorum.
-Bilemiyorum. Bir şey diyemem
-Söyle.
-Söyleyeyim mi?
-Evet.
-Ne için?
-Sadece söyle.
-Ama burada ne için attığımızı bilmemiz gerekiyor.
-Söylemen gerekiyor. Ben senin adına söyleyemem. Bu adil olmaz değil mi?
-Ben ortaya bir şey koymadım.
-Hayır, koydun. Hayatın boyunca koyuyordun ama bunu bilmiyordun. Bu paranın yılını biliyor musun?
-Hayır
-1958. Buraya gelmek için 22 yıldır dolaşıyor ve şimdi burada. Yazı ya da tura geldi. Şimdi birini söylemen lazım.
-Bak, burada ne kazanacağımı bilmem gerekiyor.
-her şeyi
-Nasıl yani?
-Bilirsen her şeyi kazanacaksın. Söyle.
-Pekala, o halde tura.
-Aferin. Onu cebinize koymayın bayım. Onu cebinize koymayın. O sizin uğurlu paranız.
-Nereye koymamı istersin?
-Cebinizin dışında herhangi bir yer. Yoksa diğerleriyle karışır ve sıradan bir para olur. Zaten öyle…”